Followers

♥ kisah ringkas hidup jujai ♥ suri rumah berjaya ♥ home made bakery ♥ anak bongsu 3 beradik ♥ sayang ummi ♥ 14 july 1992 ♥ Diploma Pastry and Bakery ♥ OWNER Jujai's Fabulous Cakes ♥ JFC opened since 12 MAY 2012 ♥ hijau putih ungu red ♥ LOVE COOKING ! DESSERT ! ♥ suka berBLOGGER ♥ lastly ! I LOVE YOU ALL ! ♥ thank you for support me ♥ ♥

Wednesday, June 22, 2011

Jujai siKaki Jalan :)





11 am - 1 pm

Ada class dgn Madam Nadia , lorr ada test tau :/ emm , macam biasalahh test kitaorg every week lorr :( so tired laa , then pagi tadi pon aku bangun awal untuk sambung study , sampai class , terus wat test banyak masuk pasal alcohol , hihi , knowledge tu penting , jenis2 arak , label arak mcm2 lahh !! --" uhhh . not bad laa ,
Then blaja pulakk lpass tuhh , topic hari nihh specialized service :) hehe * ini assignment topic assgnment aku ^^ so sikit menyenangkan keadaan ku hihi * thankss Madam ! :)
Aku terpandang jam dinding dalam class , hihi class nk abis lahh !! hihi .
and tadi dapat test paper last week punye :)


*dapat full mark ! alhamdulillah , even study last minute ! :D


after class :DD

siap2 , hang out lorr :)

* jadi lahh rupaa ku begini :)



dari KC aku amik bas trun LRT Kelana Jaya ~~ uishh , sampai sana da nmpak banner besau punyeee ~~ hehe , gamba PM malaysia kite , Dato' Seri Najib , hari ini 22 Jun 2011 - 5ptg PERASMIAN KEDAI RAKYAT 1 MALAYSIA :D pertama kali di MALAYSIA ! aku sokong gila dorg bukak kedai nih , biar kite smua terus mgunakan barangan Malaysia dan harganya murah, . Ramai gilaa poliss , wah polis di merata-rata tempat di kawasan LRT , Pihak Media Massa , cleaner sibuk ada yang baru nak lap dinding yg kotor guna kain basah hihi kelakar , PM nak datang baru nak kemas2 bagai law PM tak dtg agaknyaa , kotor jela kot ? itu lahh habit kite yg teruk yg tidak boley kite contohi --" law sllu jaga kebersihan tak kira PM nak dtg ke tak . kemas je kite jaga , baru laa Malaysia NO 1 ! :) HIHI . Ianya , terserah kpd induvidu tuh sendiri jugakk :D heeh . *renung2kan dan selamat beramal ~~
Aku pon pergi laa ke kaunter tOUch & go ~~ untuk tambah nilai kad touch & go , RM10 Jee aku topup hehe jimat ~~

photo

photo
*copy/paste pic @

KL SENTRAL

aku pon terus menuju ke KL sentral , masa baru sampai di Kl Sentral kua2 je nk trun bawah , aku terpandang satu pak cik nih kaki dia mungkin penah mengelami sedikit kecederaan , kelihatan kaki nya bengkok , dia mengunakan tongkat untuk berjalan , yang aku terharu tangga dekt KL SENTRAL bleh tahan tggi , dia turun tangga biasa , malah aku yang sihat dan yg lain , mengunakan escalator , hmm aku jadi malu dgn sikap aku . Tuhan masih ada org yg kurg upaya shat dalaman nyaa , wlau luarannyaa begitu lemah , hebat :')
lalu aku teruskan perjalann ku untuk mengisi perut aku dgn mcd ! uhhh ~ sgt lapar , hehe . layan ~~ selesai makan aku g curve :) menaiki bas rapid 82 , sememangnya aku kuat jalan ^^ haha , nasib lahh sape dapat aku haha ^.-

e@CURVE

memang rezeki aku lahh hihi , masuk2 je shopping complek e@curve or nama dahulu cineleisure damansara , yang terletak berdekatan dgn umah aku :) hehe .
Tadi nampak banner wajah PM Malaysia :) hehe , ni aku nampak , korg tau apa aku nmpk ?






hehe , " CABARAN TEH TARI 2011 " , final pnyee ^^ aku pon layan laa ,
hadiah ptama dapat 15 ribu , kdua 8 ribu , ktiga 5ribu :DD
law aku yang masuk ? mmg takk laa ! haha , yg aku excited nak tgok sbb aku tnampak group wakaka showdown :) *comey ar muka dye hihi ~~
dorg wat gempak gila , tapi slek last skali dia menari ta jadi , time pusingkan kpala atas cawan teh tarik tuhh --" aiyoo . Maka aku pon merasa hampa . Hmm semua bagus2 la ^^
~~~~


* aku haus , nak minum mineral water , comelkan penutup btol dia ?

KEPUTUSAN ?
1st - melayu
2nd - dari pinang
3rd - cina .
*sorry nama dorg ta clear sgt . so aku bagi kaum , dan asl je . hehe


*mmg satu malaysia , yg hampa . wakaka ta menang pape :(

Berakhir sudah untuk cerita hari ini ~~ hehe .




KESIMPULANNYA :)

lebih banyak kita bjalan , lebih banyak perkara yang kita dapat belajar : JUJAI !
bye2 , hehe salam . tidur dulu :DD

1 comment:

Unknown said...

wooh, banyaknya dah berubah KD...lamer betul dah tak balik kat sec5...haish...