Followers

♥ kisah ringkas hidup jujai ♥ suri rumah berjaya ♥ home made bakery ♥ anak bongsu 3 beradik ♥ sayang ummi ♥ 14 july 1992 ♥ Diploma Pastry and Bakery ♥ OWNER Jujai's Fabulous Cakes ♥ JFC opened since 12 MAY 2012 ♥ hijau putih ungu red ♥ LOVE COOKING ! DESSERT ! ♥ suka berBLOGGER ♥ lastly ! I LOVE YOU ALL ! ♥ thank you for support me ♥ ♥

Tuesday, August 17, 2010


pliss , jangan paksa aku , utk buat sesuatu yang sukar untuk aku akukan .
biala semua tuhh datang pada diri aku secara perlahan2 .
aku cuba trus mjadi seorang yang lebih baek , aku tau aku ta perfect mcm orang lain . bagi aku masa untuk terus berbuat kebaikan .. dan TUHAN
aku pinta , jangan engkau ambil nyawa aku ini , masa terlalu awal untuk kau mengambilnya dari jasad aku , bagi laa masa untuk aku menabur bakti pada ummi aku , seorang wanita yg sangat tabah , kuat semangat , xpernah putus asa untuk membesarkan tiga orang anak yang dia betul2 kasihi dan jangan laahh engkau ambil dia dari aku , dia laa tulang belakang aku , nyawa aku , tanpa diaaa , aku tak kuat untk teruskan kehidupan niy . aku niy bkn laah jenis cerewet , aku terima seadanyaa , dengan segala tuhan beri kepada aku , situasi kehidupan aku . segala dugann yg tuhan beri aku jadikan pengajaran tok aku teruskan kehidupan , aku ta kisa pada sesiapa yang ta suka pada aku . aku jenis banyak bercakap bilaa bersama dengan orang sekeliling dengan aku ,naku minx maaf if gurauan aku tuh kdg2 menyakitkan , ehhehe . tetapi bilaa bercakap ttg masalah kehidupan aku lebih suka memendam , biala semua tuhh aku sendiri yg rasa , pada sape2 yang sakiti aku , kutuk aku , cakap belakang pada aku , TERIMA KASIH semoga tuhan akan terus beri cahaya hidayah untuk terus beri peluang untuk korang terus berubah dan ada masa untuk bertaubat . aku tade musuh dalam hidup aku , aku ta benci sesiapa pon . aku cuma ada TUHAN , family , dan kawan sejati :) aku syg korg smuaaa , thnkss yg banyak tlg aku , terutaamanyaa abang aku anas dan epul .
semoga kebaikan korg akan terus di balass baikk olehh NYAAA . aminnnn ,

No comments: